LAST DAY

T-shirt Reserved // Belt Asos // Shorts SANGAR(thrifted DIY) // Shoes Nelly

Meie puhkus hakkab vaikselt lõpule jõudma ning täna oli viimane selline tegusam päev. Alustasime päeva hommikusöögiga linnas, seejärel otsisime tänavalt jälle laevale päevase Cabo Escape kruiisi.  Tahtsime vaalu vaatama minna, aga kuna olime natukene  hiljaks jäänud, siis leppisime aternatiivse päikeseloojangu tripiga(hinnaks 520 peesot ehk pisut alla 30€ nägu). Tahtsime  ka suveniire osta, aga kuna täna oli super kuum päev, siis see jäi tahaplaanile. Suure pähemäärimise tagajärjel lahkusin  küll pildiloleva käevõruga - loodetavasti ikka on hõbedast nagu lubatud. Tegelikult ma väga ei armasta neid kila-kola poode ja tolmukogujaid. Ostsime mõne pudeli tekiilat - see on ikka väga kvaliteetne siin. Eestis müüdav käib pigem piirituse kategooriasse.  Jahutasime  end rannas, kus oli natukenegi tuult ning üsna varsti pidimegi laevatripile suunduma. Loomulikult võtsime väikese Gusti endaga kaasa. Tegemist oli suure kahekorruselise laevaga, kus toit-jook oli hinnas, meeleolu lõbus ning täielikult oma raha väärt.  Muusika mängis, inimesed sõbralikud ning nunnud mehhiko tüdrukud olid meie beebist täielikult pöördes. Ütlesid, et ta näeb nagu väike ingel - valge nahk ja sinised silmad on nende jaoks tõeline eksootika.  Päikeseloojang merel oli hingematvalt kaunis ning nägime ka vaalu. Ülimõnus!

Kui mu riietusest ja täpsemalt päikeseprillidest rääkides, siis nendega on mul omamoodi suhe. Iga kord kui ma reisil käin, ostan mingid ägedad ja odavad - sest need lihtsalt kaovad või lähevad katki.   Loomulikult on mul ka mõni korralikum paar priile, kuid neid kasutan üldiselt vaid Eestis.  Pildilolevad on soetatud ebayst paari euro eest.  Armastan seda sinist peegelklaasi.  Need lühikesed teksased on  ostetud 4 aastat tagasi kaltsukast. Sangari brändi omad, seega täitsa kodumaine kraam. Lõikasin sääred ära ja nüüd on nad mul iga suvi ning reis lemmik riideese.

__________

Our vacation is coming to an end and today was our last full busy day here. We started with a yummy breakfast, booked another day cruise trip. We actually wanted to go whale watching but we were a little late for that, but instead found a sunset cruise(540 pesos per face= about 30€). Also wanted to do some souvenir shopping, but the weather was exhaustingly hot, so we enjoyed some cool wind at the beach. Bought some bottled of quality tequila - it is seriously good here, comparing to those sold back in Estonia. We headed to the sunset cruise later, which was pretty amazing. Food, drinks, entertainment, cool people, nice music and gorgeous views.  Some nice mexican girls fell in love with our baby Gustav's eyes and said he was like an angel - blue eyes and fair skin is quite exotic here!

Talking about my todays look, then I have got many questions about my sunnies. Unfortunately they are not Prada, but cheap eBay version. I tend to buy new sunnies every trip I go, because I often lose or break them.

Comments

Anonymous said…
Peamine eesmärk päikeseprillidel on kaitsta silmi ja seda teevad vaid kvaliteetsed päikeseprillid. Kandes odavaid ebakvaliteetseid päikeseprille, siis teeb see tume klaas pupilli suureks ja laseb hoopis rohkem ohtikku UV-kiirgust silma.
Vanemad eas on tulemuseks kas kollatähni kärbumine, kae või sarvkesta moodustised.

Kvaliteetseid päikeseprille saab ka üsna mõistliku hinnaga, kui tegemist pole guccimuccidega :)

Soovidest silmadele head,
Optometrist
Getri said…
Tänud nii pōhjaliku seletuse eest! Ma olen sellest täiesti teadlik ning tegelikult peaks rohkem tähelepanu pöörama oma silmadele. Mul isegi on ühed Cheap Mondayd mis on korraliku kaitsega. Moeohver nagu ma olen!