OOTD x ST PETERSBURG

Coat, jeans, bag thrifted // Scarf New Yorker // Shirt COS // Knit H&M // Shoes Tamaris // watch Marc Jacobs

Home, sweet home! Reisil on alati tore, kuid kodus on ka ikka väga hea. Teie ees on minu mugav ja praktiline riietus linnapuhkuse nautimiseks. Kõike on lihtne kombineerida ning punane huulepulk ja kontsad teevad imesid, kui ära võtta  üleriided, kudum ja madalad jalatsid

Kokkuvõttes möödus reis väga hästi ning tempokalt.  Kesklinn on vapustav. Need massiivsed fassaadid ja arhitektuur on lihtsalt imelised.  Ma tundsin ennast nagu sipelgas. Ermitaaži muuseum peaks olema iga inimese must have nimekirjas. Isegi nende, keda absoluutselt kunst ei huvita. Oma silmaga näha maailmakuulsate kunstnike töid ja seda kõike ühes majas! Tegelikutl tähistasime seal sõbra sünnipäeva, külastasime mõnusaid restorane ning nautisime laevasõitu Neeva jõel. Majutus ja toit on väga soodsad,  viisa on ainuke tüütus, mille peaks taotlema ikka mitu nädalat varem ning maksab ca 65€. Meie läksime autoga(6h sõitu ainult), aga piiriületus on väga aeganõudev ning järgmine kord valiksime bussi või rongi. Minnes saab ennast järjekorda panna, aga kodumaa poole tulles pead olema elavas järjekorras, kus meil läks 5 tundi!

See on ühtlasi ka minu ainuke postitus Peterburi reisilt. Kuidagi ei jaksanud pilte teha ning mõtted ja energia kulus muule. Nautisin lapsevaba aega ning seda, et ei pidanud koguaeg kellegi pärast muretsema ning tegelema. See oli siis esimene kord olla lapsest eemal rohkem kui ühe öö. Kuna meil oli nii tihe ajakava, siis ei jõudnudki tegelikult väga mõelda talle. Pühapäeval oli aga parim tunne teda jälle näha ning ninnu-nännutada!

_________

We are back from St. Petersburg and so glad to be back home with my baby and kitty. Home, sweet home! And here's my comfortable and practical outfit. It is vey simple to style this look - red lipstick, some heels and less outerwear and you have a party outfit!

Overall, the trip was super fun! It is such a beautiful city and the architecture is breathtaking. Food and accommodation is cheap. We visited Hermitage Museum and it was magnificent. The history, World class art and the building itself is a must have. We went there to celebrate our friends birthday,visited some nice restaurants, bars and had a boat trip on the Neva river.

Comments

Anita Hohlov said…
hihii..mina võin ermitaažile oma must have listis linnukese teha. Mul oli õnn seda kohta kümme aastat tagasi külastada, suuri mälestusi küll pole, aga kindlasti soovin tagasi minna :)
Sa näed imeilus välja!!!
Getri said…
Ma arvan, et see koht vajab teatud küpsust et seda ilu hinnata. No mul oli ka 10 aastat tagasi Picassost jumala ükskõik :D

Atäh!
Anonymous said…
Oeh kadestan Su elu nii väga! Tahaksin ka nii palju reisida... sa oled vist ikka super hea majandustajuga :)
Sa võiksid veel teha postituse Peterburis külastatud toidukohtadest, ka endal on plaan minna ning tahaks teada, mis summadega arvestama peaks...
Väga äge on ka see, et teil on sõpradega nii kokkuhoidev ringkond - kui üks otsustab välismaal sünnipäeva pidada, siis võtavad kõik vaevaks kohale minna, et koos tähistada! :) Kuna ka minu heal sõbral on sünnipäev tulemas, seega oleks siinkohal mõistlik uurida, et mida sa näiteks kingituseks planeerisid? Sul oli kindlasti mingi megatuus idee :)

xo
Getri said…
Hetkel oleme otsustanud perega oma raha paigutada elamustesse, mitte korteri ostu ning pesumasinate alla. Muidugi seda kõike me ühel päeval tahame, aga kõike korraga ei saa ning tuleb teha valik. Kuna Eesti restod on taseme nii kõrgeks ajanud, siis mingit väga ulmeliselt head kogemust ei saanud. PMI Bar oli selline mida võiksin soovitada, see oli selline Eesti hindadega koht ning kohalikus mõistes kallim. Kasutasime Foursquare'i jällegist päris palju ning tuleb tõdeda, et äpp aitab ikka väga palju. Leidsime enda korteri juures palju häid söögikohti.

Seltskonnaga on meil vedanud küll ning tore on käia igalpool koos.