HOLIDAY IN TENERIFE

Kes arvab, et Tenerife on igav saar, kus on ainult rannad, hotellid ning mitte midagi muud? Tunnistan, et mina olin üks neist. Eelmisel talvel, kui otsisin sihtkohti, mida külastada koos perega, siis sõelale jäid just Kanaarid. Lähemalt uurides selgus, et koht on väga lapsesõbralik ning loodus imeilus. Eelmine aasta otsustasime minna küll USA/Mehhiko reisile, kuid just üleeile saabusin Tenerifelt. Ja mulle meeldis! Väga! Kui kellegil tekib veel küsimusi, vastan meeleldi!

-Meie lendasim Tallinn-Oslo-Tenerife, kuid leiab ka otselende.

-Majutuse booking.com kaudu ning airbnb kaudu. Ööbisime 5 päeva  lõunas Callao Salvajes ning 5 päeva põhjas, pealinnas Santa Cruzis. Tegelikult oleks võinud viimased viis päeva teha teistmoodi. 3 päeva näitkes kusagil teises kuurort tüüpi linnas ning 2 siis pealinnas.

-Rentisime auto ning laenutasime ka turvatooli lapsele. Nii saime ringi sõita ning ägedaid kohti avastada.

-Süüa tegime enamasti korteris, sest lapsega on nii oluliselt mugavam. Muidugi kahju, et ei saanud nautida piisavalt kohalikku kööki, sest meile väga meeldivad värsked mereannid.  Paar korda küll käisime ka restos, kuid siis ajastasime need lapse uneajale vankris.

-Toit on seal üldse väga maitsev ning vääriks eraldi postitust. Need mahlased paellad ning mereannid on uskumatud! Otsisime alati üles ka suuremad toidupoed ning sinna riiulite vahele võiski eksida...

-Külastasime ka mitu korda mägesid. Vulkaaniline maastik Teides ning kaunid rohelised aasad Taganagas on lihtsalt imelised. Kui vulkaani juurde minna, siis tasub soojemad riided kindlasti kaasa võtta. Sest talvel võib kõrgustes temperatuur olla päris jahe. Meil oli kõige külmem näiteks  11 kraadi.

-Loomulikult külastasime ka mitmeid randu. Me küll ei peesitanud üheski, kuid kuna nad on kõik nii erinevad ja ilusad, siis lihtsalt nautisime vaadet ja mõnusat tuult.

Comments

anni said…
Vau, super ilus loodus ja fotod! :)